۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:

نیاز ۳۵ میلیارد ریالی برای تجهیز کتابخانه های شهرستان کاشان

نیاز ۳۵ میلیارد ریالی برای تجهیز کتابخانه های شهرستان کاشان

کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: برای تجهیز کتابخانه های شهرستان کاشان حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مصطفی معینی در حاشیه بازدید از کتابخانه منطقه لتحر کاشان اظهار داشت: باید برای ساخت و راه اندازی کتابخانه های عمومی در مناطق و روستاهای پرجمعیت شهرستان کاشان مانند راوند، مسکن مهر و فاز دو ناجی آباد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه کاشان از دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه متعددی برخوردار است ساخت یک کتابخانه مرکزی می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از شهروندان بویژه پژوهشگران علم و دانش باشد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بازطراحی کتابخانه ابوالرضا راوندی بدلیل تکمیل مخزن کتابش تصریح کرد: تعمیرات و زیباسازی فضاهای کتابخانه های عمومی نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به ایجاد بخش کودک و نوجوان در دو کتابخانه پرمخاطب ملامحسن و ابوالرضا راوندی کاشان خاطرنشان کرد: برای خرید تجهیزات مورد نیاز کتابخانه های شهرستان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه باید اختصاص داده شود.

معینی در ادامه افزود: ۶۰۰ میلیون تومان حل مشکلات حفاظتی مانند دوربین، ۴۰۰ میلیون برای حوزه IT و مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید منابع، پیرو نیازسنجی‌های انجام‌شده در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیاز است.

وی با اشاره با نیاز ۲۰۰ میلیون تومان برای حوزه نسخ‌خطی کتابخانه های عمومی کاشان افزود: آزادسازی خانه مجاور کتابخانه شهدای لتحر بعنوان یکی از مطالبات مردمی این منطقه است که نهاد کتابخانه های عمومی باید برای این درخواست همراهی‌های لازم را انجام دهد.

کد خبر 6248080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha